logo Go to Home Page

Beszállítók

A beszállítók szerves tagjai csapatunknak. Azért hoztuk létre ezt az oldalt, hogy online hozzáférést nyújtsunk a beszerzési és fizetési kötelezettségek szervezeteihez. Információt talál a szállítóval kapcsolatos elemek és eljárások kezeléséről.

Évente több mint 10 milliárd USD anyagot, berendezést, energiát és szolgáltatást vásárolunk világszerte több mint 30 100 egyedi beszállítótól és szolgáltatótól. Olyan szállítókkal akarunk együttműködni, akik osztják az etikus üzleti gyakorlatok iránti elkötelezettségünket, és akik segíthetnek abban, hogy értéket teremtsünk ügyfeleink számára.

A beszállítók kötelesek betartani a globális magatartási kódexet velünk folytatott üzleti kapcsolataik során, és támogatniuk kell a fenntarthatóságot az Air Products szállítói elvárásokban ismertetett elvein keresztül. A normáink betartásának biztosítása érdekében:

  • A beszállítókat előminősítjük kereskedelmi és műszaki értékelések során
  • Értékeljük a beszállítói javaslatokat az energiahatékonyság terén
  • Átvizsgáljuk a kritikus beszállítókat
  • A folyamatos ösztönzés érdekében minősítési rendszert alkalmazunk
  • Elismerjük a fejlődést és az eredményeket
  • Monitorozzuk a folyamatos teljesítményt és a termékminőséget értékelések segítségével
  • Követjük a kihágásokra és a helyreállításra vonatkozó meghatározott eljárásokat
  • Közös korrekciós intézkedési terveket dolgozunk ki
  • Közös folyamatos fejlesztési eseményeket szervezünk

Beszállítói magatartási kódexe

Az Air Products olyan beszállítókkal kíván üzletet kötni, akik osztják értékeinket.. Ez a „Beszállítói” Kódex és feltételeink meghatározzák beszállítóink minimális elvárásait az üzleti magatartásra, a környezetvédelemre és a társadalmi felelősségvállalásra vonatkozóan.

Több információ

Gyakran Ismételt Kérdések

“A fizetés regisztrálva van a MyAccount-ban, de még nem kaptam meg az összeget. Mit tegyek?”
A MyAccount oldalon található számla információs képernyőn megtalálhatja az Air Products fizetésének számla/vázlatszámát.

Ha papíralapú számlát állítottak ki, a kijelzőn felsorolt szállítói kódra kattintva megtalálja a számla címzettjének megbízását.

A számla papíron történő átvétele 10 munkanapot vehet igénybe a számla kiállításának napjától számítva. Ha gyorsabban szeretné megkapni a fizetési nyugtát, fontolja meg az Elektronikus Átutalási Engedély Űrlap kitöltését

Ha további információkra vagy követési adatokra van szüksége, kérjük, lépjen kapcsolatba a Fizetendő Számlák Ügyfélszolgálattal.

RELATED LINKS FOR SUPPLIERS